Tacho Premium Raporty DDD
Bezkonkurencyjne rozwiązanie do kontroli oraz analizy czasu pracy kierowców.
- Ponad 20 raportów PDF, XML dotyczących pojazdu i analizy czasu pracy kierowców dostępnych w ponad 15 językach ze wszystkimi taryfikatorami EU:
- Sprawozdanie z kontroli drogowej pod kątem naruszeń trybów jazdy, odpoczynku i przerw zgodnie z rozporządzeniem 561/2006 (zgodnie z parametrem „kary”)
- Sprawozdanie z kontroli drogowej pod kątem naruszeń trybów jazdy, odpoczynku i przerw zgodnie z AETR (zgodnie z parametrem „kary”)
- Raport aktywności kierowcy
- Podsumowanie naruszeń
- Tabela raportów aktywności
- Raport aktywności – widok szczegółowy
- Raport czasu pracy – widok uproszczony
- Raport dystansu i średniej prędkości
- Dzienny raport dystansu
- Raport brakujących danych i nieokreślonych okresów
- Sprawozdanie z kontroli drogowej pod kątem naruszeń trybów jazdy, odpoczynku i przerw zgodnie z rozporządzeniem 561/2006 lub AETR (bez tabeli kar)
- liczba naruszeń
- daty naruszeń
- raport efektywności
- raport TOIL (Polskie prawo pracy)
- przebieg pojazdu (umieszczenie i wyjęcie karty)
- przebieg pojazdu (aktywności)
- ocena ryzyka
- Kary wyliczone na podstawie 15 europejskich taryfikatorów.
- Analiza naruszeń czasu prowadzenia, przerw i odpoczynków zgodnie dzeniem 561/2006 W
- Z algorytmów liczących korzysta 18 europejskich służb kontrolnych, takich jak Policja, Inspekcje Transportu Drogowego czy Inspekcje Pracy
- Możliwość generowania raportów w wielu językach oraz wg zagranicznych kar
- W przypadku kontroli przedsiębiorstwa/kierowcy i naliczenia zbyt wygórowanych kar możliwość uzgodnienia dodatkowej porady prawnej w celu zminimalizowania kar
TachoPremium dostarcza na bieżąco informację o:
- TotalPenalty - suma kar za okres 29 dni przed datą ostrzeżenia
- Currency - waluta w jakiej naliczone są kary
- Penalties - tabela kar
- RD_RestsDaily - informacja o dziennych odpoczynkach
- NearestDaily9 - minuty do nadchodzącego 9-godzinnego odpoczynku
- NearestDaily11 - minuty do nadchodzącego 11-godzinnego odpoczynku
- NearestDaily - minuty do nadchodzącego dziennego odpoczynku (pod uwagę brany jest wykorzystany 9-godzinny odpoczynek w sprawdzanym tygodniu)
- NearestDailyTime - minimalna długość trwania dziennego odpoczynku (pod uwagę brany jest wykorzystany 9-godzinny odpoczynek w sprawdzanym tygodniu)
- UsedRD9 - liczba wykorzystanych 9-godzinnych odpoczynków w danym tygodniu
- LeftRD9 - liczba dostępnych 9-godzinnych odpoczynków w danym tygodniu
- WR_WeeklyRests - informacja o tygodniowym odpoczynku
- NearestWeeklyRest6 - minuty do nadchodzącego odpoczynku tygodniowego z powodu dostępnego 6-dniowego okresu pomiędzy odpoczynkami tygodniowymi (z uwzględnieniem wymaganej długości nadchodzącego odpoczynku tygodniowego)
- NearestWeeklyRestDuration - minimalny czas trwania tygodniowego odpoczynku
- WRPreviousWeekDuration - czas trwania ostatniego odpoczynku tygodniowego
- TimeSinceWRPreviousWeek - minuty, które upłynęły od ostatniego odpoczynku tygodniowego
- RC_RestCompensation - informacja o wymaganej rekompensacie za skrócony czas trwania tygodniowego odpoczynku
- ThisWeekCompensationTakes - wymagana rekompensata przed upływem końca tygodnia kalendarzowego
- NextWeekCompensationTakes - wymagana rekompensata przed upływem końca kolejnego tygodnia kalendarzowego
- NearestCompensationWithRestsDaily11In - czas do najbliższej rekompensaty po wykorzystaniu odpoczynku 11-godzinnego
- NearestCompensationWithWeeklyIn - czas do najbliższej rekompensaty po wykorzystanej przerwie tygodniowej z uwzględnieniem długości nachodzących przerw tygodniowych
- TimeSinceBeginningOfCurrentControlPeriod
- DriveDDP - informacja o czasie jazdy danego dnia
- CanDriveDDP9 - maksymalny pozostały czas jazdy danego dnia (dla normy 9-godzinnej)
- CanDriveDDP10 - maksymalny pozostały czas jazdy danego dnia (dla normy 10-godzinnej)
- DrivenDDP - aktualnie wykorzystany czas jazdy danego dnia
- Used10 - liczba wykorzystanych okresów 10-godzinnych danego tygodnia
- Left10 - liczba pozostałych okresów 10-godzinnych danego tygodnia
- DriveWeek_2Week - informacja o tygodniowym czasie jazdy na przestrzeni 2 tygodni
- LeftRW56 - dostępny czas jazdy (w minutach) pozostały do końca tygodnia kalendarzowego (norma 56-godzinna
- LeftRW90 - dostępny czas jazdy (w minutach) pozostały do końca drugiego tygodnia kalendarzowego (norma 90-godzinna)
- LeftRW - dostępny czas jazdy danego tygodnia (z uwzględnieniem dwóch powyższych)
- UsedRW56 - czas jazdy wykorzystany danego tygodnia kalendarzowego
- UsedRW90 - czas jazdy wykorzystany na przestrzeni bieżących 2 tygodni kalendarzowych
- CD_ContinuousDriving - informacja o nieprzerwanej jeździe
- LeftCD - dostępne minuty nieprzerwanej jazdy przed odpoczynkiem
- UsedCD - wykorzystane minuty nieprzerwanej jazdy (w danym okresie jazdy)
- NearestBreakDuration - długość wymaganej przerwy
- CurrentActivity - informacja o bieżącej czynności
- CurrentActivityDuration - czas trwania bieżącej czynności
- CurrentActivityType - rodzaj bieżącej czynności (1 – inna praca, 2 – dyspozycyjność, 3 – Odpoczynek/Przerwa, 4 – Jazda)
- Help - informacja o najbliższej przerwie/odpoczynku
- NextStopIn - minuty do nadchodzącej przerwy/odpoczynku
- NextStopTime - data i godzina najbliższej przerwy/odpoczynku
- NextStopDuration - długość nadchodzącej przerwy/odpoczynku
- Message - wiadomość z radą
- PenaltiesFor - Które kary podmiotowe są obliczane („kierowca”, „firma”, „odpowiedzialny”)
Przykład raportu DDD PDF